Tip of compliment

Soms wordt u voor een aandoening door meerdere zorgverleners behandeld. De zorg wordt dan zo goed mogelijk op elkaar afgestemd. Als dit goed georganiseerd is dan merkt u daar waarschijnlijk niet eens iets van. 
Wij doen onze uiterste best u om de zorg zo goed mogelijk te verlenen. Toch kan het voorkomen dat u ergens ontevreden over bent.
Bespreek dit in ieder geval met de betreffende zorgverlener(s).

Heeft u een tip over de samenwerking? Wij horen dit graag. U kunt uw tip via het Contactformulier aan ons melden.

Heeft een een compliment? Dan kunt u dit ook laten weten via dit Contactformulier.

Uw mening is belangrijk omdat we graag toetsen of de zorg voldoet aan uw de behoefte en wensen. Dit ondersteunt ons bij het continue verbeteren van onze zorg en dienstverlening.
Wij voeren daarom ook ook eens in de 3 jaar een patiënttevredenheidsonderzoek uit. 

 

 

Digitaal patiënten portaal

Via MijnGezondheid.net kunt u digitaal een afspraak maken of een e-consult aanvragen bij uw huisarts, een herhaalrecept aanvragen bij uw apotheek en uw dossier of medicatiestatus inzien.

Via onderstaande link kunt u direct inloggen bij MijnGezondheid.net


over de praktijk